Facebook pagina Acta SynergiaTwitter pagina Acta SynergiaLinkedIn pagina Acta Synergia

Slide background

Bekijk hier het fragment over Acta Synergia in het RTL-Z programma "De Barometer".

Acta Synergia

Online boekhouden

Ook de boekhoudwereld gaat met de tijd mee. De administratie op papier naar de boekhouder brengen is verleden tijd, u kunt dit nu zelf gemakkelijk online bijhouden.

Inloggen Online boekhouden

Een duur boekhoudprogramma kopen is niet nodig, wij bieden u namelijk een volledige online omgeving voor € 12,50 ex. BTW per maand.

Het enige wat u hiervoor nodig heeft is internet.

Snel en eenvoudig

Onze online omgeving Asperion biedt een groot aantal handige functies die het voor u extra makkelijk maken. Denk hierbij aan een automatische koppeling met uw bank, waardoor bankafschriften automatisch geïmporteerd worden in uw administratie. Verder kunt u uw inkomende facturen eenvoudig uploaden via een app op uw smartphone. Dit alles bespaart u tijd en werk, dat u weer kunt besteden aan uw bedrijf.

Mogelijkheden van het standaardpakket

  • Financiële administratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Scannen inkomende facturen
  • Aanmaningen
  • Crediteuren administratie
  • Debiteuren administratie
  • Telebankieren en automatische koppeling bankgegevens
    (momenteel Rabobank, ABN Amro en ING bank, andere banken zullen binnenkort volgen)
  • Aangifte omzetbelasting
  • Import/export van gegevens
    (o.a. naar Excel)

Optionele module verkoopfacturen

De module Facturatie stelt u in staat om al uw facturatie wensen te vervullen. Debetfacturen, creditfacturen, vaste en proforma facturen. U kunt direct aan de slag met een van de beschikbare standaard lay-outs of uw eigen factuur lay-out samenstellen. Facturen worden als PDF gemaakt en opgeslagen en kunnen direct per e-mail verstuurd worden. Deze module kost via Acta Synergia € 12,50 excl. BTW per maand.

Academy

Eigenaar of medewerker van een accountants- of administratiekantoor?
Maak dan kennis met onze actualiteitensessies en/of intervisiebijeenkomsten.