Facebook pagina Acta SynergiaTwitter pagina Acta SynergiaLinkedIn pagina Acta Synergia

Slide background

Bekijk hier het fragment over Acta Synergia in het RTL-Z programma "De Barometer".

Acta Synergia

Inleiding

Wilt u uw klanten nog beter bedienen? Bent u op zoek naar nieuwe omzetkansen? Of vindt u het prettig om een goede partij als back-up te hebben? Overweeg dan een samenwerking met Acta Synergia. Wij zijn een advieskantoor gespecialiseerd in ondersteuning van administratiekantoren.

Een optimale samenwerking

In een markt waar klanten steeds meer verwachten van een adviseur en kritischer zijn, merken we dat administratiekantoren continue bezig zijn om hun dienstenverlening uit te breiden. De vragen van klanten worden steeds complexer en zullen daardoor vaker buiten de expertise van uw administratiekantoor vallen. Acta Synergia is er om u in deze situatie te ondersteunen. Wij zijn niet uw concurrent, maar uw zakenpartner! Door middel van onze ondersteuning kunt u uw klant optimaal blijven bedienen, uw diensten aan de klant uitbreiden en mogelijk zelfs uw omzet vergroten.

Adviesdiensten voor uw klant

Adviesdiensten zijn het middel om meer omzet te genereren bij uw huidige klanten. Daarnaast is het een oplossing voor teruglopende omzet. U zult merken dat klanten steeds meer vragen stellen die verder reiken dan de administratie, aangiften en jaarrekening. U kunt hierbij denken aan pensioenen, risico's van overlijden en arbeidsongeschiktheid, vermogensoverdracht, financieringen en complexe fiscaliteiten. Acta Synergia heeft een team van hoog opgeleide adviseurs met diverse specialismen in huis: Fiscalisten, financial planners, juristen, pensioenadviseurs en estate planners die u allemaal graag vakkundig bijstaan.

Voordelen van de samenwerking

Een samenwerking met ons geeft u de zekerheid van goede, betrouwbare adviezen. Onze uurtarieven zijn marktconform, zodat u deze goed kunt declareren richting uw klanten. U blijft het aanspreekpunt voor uw klanten, wij beperken ons tot het contact met u. Mocht u eens willen sparren over een dossier of een vraagstuk, dan staan wij voor u klaar. Heeft u wel eens stilgestaan bij de gevolgen van uw afwezigheid? Wij kunnen functioneren als uw back-up. Een waarnemingsovereenkomst dekt vele risico's en zorgt ervoor dat uw klanten optimaal bediend blijven worden.

Voordelen van Acta Synergia

Het voordeel van Acta Synergia is dat we bij u in de buurt zitten, wij zijn een regionale speler. Wij zijn toegankelijk en flexibel. U kunt snel met ons schakelen en waar nodig komen we bij u op kantoor. Een van onze belangrijkste pijlers is kwaliteit. De adviezen die wij uitbrengen zijn van hoge kwaliteit. Onze adviseurs zijn allemaal hoog opgeleid en willen graag hun kennis met u delen. Zo organiseren wij twee keer per jaar actualiteitensessies en intervisiesessies voor administratiekantoren. Wij kennen de ondernemer en wij kennen de branche. Wij zijn dus de ideale sparringpartner. Wordt u onze volgende samenwerkingspartner?

Kennis delen

Een belangrijk onderdeel van uw en onze dienstverlening is kennis. Klanten verwachten antwoord op de vragen die ze stellen. Het is een belangrijke pijler in de relatie tussen klant en dienstverlener dat deze vragen goed beantwoord worden. Het vertrouwen dat uw klant heeft in u is deels gebaseerd op uw kennis van zaken.

In een tijd waar klanten steeds mondiger worden en steeds meer vragen stellen, moet u het antwoord wel eens schuldig blijven. Dit is begrijpelijk, u kunt immers niet in alle onderdelen van ons brede werkveld gespecialiseerd zijn. In de meeste gevallen zult u de kennis extern vergaren en terugkoppelen naar uw klant. U bent niet voor niets het aanspreekpunt voor uw klant. Acta Synergia helpt u graag verder om de vragen van uw klanten zo goed en snel mogelijk te beantwoorden.

Praktische kennis voor administratiekantoren

Onze adviseurs hebben zich de afgelopen jaren meer en meer gespecialiseerd in de administratiekantorenbranche. Zij weten precies wat u nodig heeft. U spreekt de taal van de adviseur en vice versa. Onze adviseurs delen dan ook graag hun kennis met andere administratiekantoren. Dit doen zij twee keer per jaar in een actualiteitensessie. Daarnaast bieden we sinds kort intervisiebijeenkomsten aan. Deze bijeenkomsten draaien om het verdiepen van uw kennis en gaan dieper in op de actualiteiten.

Exclusief ondersteuningsconcept voor een vaste prijs

Acta Synergia is er om administratiekantoren te ondersteunen. U kunt uw klant door middel van onze ondersteuning optimaal blijven bedienen. Naast het uitbesteden van specialistische werkzaamheden of opdrachten kunt u ons middels het ondersteuningsconcept (waar nodig) om raad en daad vragen. We zijn uw back-up, sparringpartner en adviseur. De specialistische werkzaamheden of opdrachten die wij voor u kunnen uitvoeren zijn: pensioenberekeningen, financieel advies, Financial planning bij onder andere langleven, overlijden en arbeidsongeschiktheid, fiscale vraagstukken, advies bij bedrijfsopvolging, het aankopen van bedrijven en bedrijfsoverdracht en estate planning. Daarnaast biedt het ondersteuningsconcept voor administratiekantoren u de volgende voordelen:

  • Het concept is inclusief 4 uren advies die gebruikt kunnen worden voor cliënten, sparren of ondersteuning binnen uw praktijk
  • Voorrang op het bijwonen van de (gratis) actualiteitensessies
  • Gratis deelname aan de intervisiesessies.
  • Gratis verstrekken van modellen uit onze databank.

Kosten

De kosten van het ondersteuningsconcept voor administratiekantoren bedragen € 950 exclusief BTW per jaar. U kunt elk moment van het jaar instappen in het ondersteuningsconcept. Als de betaling bij ons binnen is kunt u gebruik maken van onze helpdesk en geldt de handling fee.

Handling fee

Als afnemer van het ondersteuningsconcept ontvangt u 10% korting op onze uurtarieven. Alle berekeningen en adviezen die u door ons laat opstellen worden aan u doorberekend tegen een voordelig(er) tarief.

Persoonlijke ondersteuning

Als afnemer van het ondersteuningsconcept kunt u vier uur per jaar gebruik maken van de expertise van onze specialisten. We raden u aan om dit in te delen in twee uur telefonisch contact en een jaarlijks twee uur durende afspraak bij u op kantoor. Een specialist naar keuze komt bij u op kantoor om al uw vraagstukken door te nemen. U kunt dossiers voorleggen en u kunt lastige casussen bespreken. Daarnaast kunt u de twee uur telefonisch contact opnemen op het moment dat u daar behoefte aan heeft. Dus twijfelt u over een vraagstuk, heeft u een korte vraag of heeft u behoefte aan een sparringpartner, er is altijd een specialist beschikbaar waarmee u contact op kunt nemen. U kunt de vier uur persoonlijke ondersteuning ook op een andere manier indelen. Zo zou u er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om geen gebruik te maken van telefonische ondersteuning, maar om twee keer per jaar een specialist bij u op kantoor uit te nodigen. U vult de vier uur op een manier die het beste bij u past.

Actualiteitensessies

Elk jaar organiseert Acta Synergia in het voor- en najaar een actualiteitensessies voor administratiekantoren. In deze sessies behandelen diverse sprekers in een actualiteitencollege van ongeveer twee uur de belangrijkste actualiteiten in uw branche. Aan de hand van deze informatie kunt u uw klanten optimaal bedienen en voorzien van de meest actuele informatie.

De colleges zijn toegespitst op administratie-, accountants- en boekhoudkantoren. U komt in contact met branchegenoten en heeft de mogelijkheid om vragen te stellen aan de adviseurs. Er zullen actualiteiten behandeld worden die voor u als eigenaar/medewerker van een administratiekantoor van toepassing zijn. Na deze sessie weet u wat er speelt op gebied van estate planning, fiscaliteiten, financial planning, pensioenen en arbeidsrecht. U weet welke zaken veranderen of veranderd zijn en wat dit betekent voor uw dagelijkse werk.

Data, locatie en kosten

Meer informatie over data, locatie en kosten van onze actualiteitensessies vindt u op Acta Synergia Academy.

Intervisiebijeenkomsten

We merken dat administratiekantoren steeds meer behoefte hebben aan verdieping van hun kennis. Daarom organiseren wij nu naast de actualiteitensessies ook intervisiebijeenkomsten met onder andere fiscale actualiteiten. Deze hebben als doel het vergaren en uitwisselen van kennis. Onder leiding van onze ervaren vakspecialisten worden cases die u zelf inbrengt besproken. Hierdoor blijven de onderwerpen heel dicht bij uw werkveld en krijgt u handvatten en oplossingen die direct toepasbaar zijn. Daarnaast voorzien de intervisiesessies in het uitbreiden van uw netwerk van vakcollega’s.

Afhankelijk van de actualiteiten bieden deze bijeenkomsten u vier keer per jaar de mogelijkheid om uw kennis te verdiepen door in kleine groepen te sparren over uw praktijkcase.

Wat kunt u verwachten?

  • Bijeenkomsten in kleine samenstelling
  • Begeleiding van een ervaren vakspecialist
  • Toespitsing op diverse actuele onderwerpen
  • Eigen ingebrachte praktijkcases worden behandeld
  • Active input van deelnemers
  • Verdieping van uw kennis
  • Praktische en toepasbare adviezen
  • Interactieve, levendige, nuttige bijeenkomsten

Data, locatie en kosten

Meer informatie over data, locatie en kosten van onze intervisiebijeenkomsten vindt u op Acta Synergia Academy.

Nieuwsbrieven met actualiteiten

Ook de nieuwsbrieven die u periodiek van ons ontvangt zorgen ervoor dat u altijd voorzien bent van de meest actuele informatie.
Ontvangt u onze nieuwsbrief nog niet? U kunt zich gratis inschrijven via Aanmelden nieuwsbrief.

Modellenbank

Als u op zoek bent naar een eenvoudig specifiek sjabloon, model of rekenschema kunt u contact met ons opnemen. Grote kans dat onze database hierin voorziet.

Academy

Eigenaar of medewerker van een accountants- of administratiekantoor?
Maak dan kennis met onze actualiteitensessies en/of intervisiebijeenkomsten.